Oli hyvä kiusaus minulle kalaton lihalla maistui se hyvin. Tykkään janssonin kiusauksesta on se herkkua minulle kalattomana. Kalaa en pysty syömään allergiani takia, söin ison annoksen kiusausta enemmänkin olisin syönyt. Mutta antaa vatsani nyt vetää mitä pystyy ettei tule taas ähky päälle.
En alla ahtamaan liikaa kiusausta sisääni ettei tule ähky itselleni. Sopivasti vaan syön etten kipeäksi tule, hyvää se oli pitkästä aikaa. Tulee vielä leipää makkaralla ja juustolla iltapalalla. Huomenna voisi mennä kylille pitsalle tai pihville, jos vaan kelit ovat pyöräilyyn hyvät. Kysyn kaveria mukaani syömään jos vaan sille pyörä saadaan sopivasti..
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti