Kyllä herran siunausta kaipaa enemmänkin aamuin illoin. Kyllä sitä täytyy löytää uskon paikka missä usko on lähempänä ihmistä. Olen ollut uskossa aina ja siksi kaipaan herran sanaa elämääni.
Ikävää kun radioni pätkii pahasti rutisee se eikä kuulu se kunnolla. Täytyy vaan youtubea kuunnella että saan musiikkia kuunnella kun radioni pätkii. Puhelimessani on virtaa 38 % kakkoslasini menivät rikki sanka katkesi. Onneksi ostin kahdet lasit Nurmijärven sairaalassa ollessani.
Oli Nurmijärven sairaalan lääkäri ihan sadisti paskaa vaan työnsi päälleni. Saatana kun saisi tilille tommoiset lääkärit.. Kusettivat minua pahasti kun piti minun päästä tuusulan hyrylän tervarin osastolle katkolle. Uuden verenohennuslääkkeen takia vaati se lääke päihteettömyyden. Mihin olin sitoutunut ja noudatin sitä lääkärin ohjetta.
Samoin kusettivat minua Nurmijärven tervarin talossa, ja vielä Hyvinkään sairaalassa. Hirveitä ihmisiä tulee minua vastaan seniori ohjaajakin kusetti varmaan minua, kun se lähti pois hommistani. Auttoi seniori ohjaaja minua paljon töissään. Mutta yhtä äkkiä se vaan lopetti hommat kanssani. Miksihän se näin teki alkuun auttoi minua paljon ja sitten lopettaa hommat.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti