Eivät hoitajat antaneet testoja ja kollageeneja minulle vaikka pyysin. Ja itse niitä on vaikea taloomme salakuljettaa kun talomme ratsaa minut kun tulen kaupungilta. Pyydän niitä nyt lääkäriltämme kun sen tapaan seuraavaksi. Pakkohan niitä on minun saada sillä tarvitsen niitä häneltä.
On talomme touhut ihan perseestä kun ei mikään mene läpi talossamme. Jos huomenna menisin kylälle osuuspankkiin laittamaan mobiilin puhelimeeni siellä se onnistuisi. Sain sen aikanaan itse laitettua kun sydämeni takia olin sairaalassa.
Tekisi mieli jo tänään mennä kaupoille, makaroni hömpötys olisi helppo ruoka ja nopea. Toki olisi kananfileet parempi ruoka ja maistuvaisempi.
Jos tilaisin taksin ja sillä liikenteeseen, miksihän en päässyt tiistaina enkä keskiviikkona kaupoille vaikka oli meillä kauppapäivä. Minulla oli listoilla keskiviikkona nimi kaupoille. Jotenkin ne jättivät nimeni pois listoilta. Että hyvin pyyhkii tässäkin talossa olisin saanut evästä kaupoilta.
Olisin ostanut ainakin jauheliha makaroni mössöä ellen sitten kana makaroni mössöä. Kanan kanssa se olisi parempaa ja kevyempää. Sipulia paljon ja mausteita sillä siitä tulisi hyvää.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti