Ostin 32 tuumaisen Sharpin telkan, oli se yksinkertainen perustelkka. Ei tarvitse telkassani olla mitään ylimääräistä, tulen toimeen mahdollisimman yksinkertaisella käyttö järjestelmällä. Ei tarvitse minun vaivata päätäni turhalla tiedolla. Kyllä minäkin opin uuttakin muttei liika tieto ole hyväksi menee yli hilseen liika tieto.
Saimme kavereiden kanssa telkkani toimimaan hyvin, kanavat pelaa todella hyvin. Puhelinkin toimii honorissa motorolan puhelin on vaikeampi käyttää. Lupaavat keväistä keliä hyvä niin pääsen kylille.
Katsotaan nyt jos huomenna pääsemme kylille pyörillä. On taas pyörryttänyt aamusta asti tuntuu taju menevän. En tiedä miksi pyörryttää niin pahasti. Toivotaan nyt että uudet lasit auttavat silmiini
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti