perjantai 20. maaliskuuta 2026

Kävimme hoitajan kanssa aamusta kaupungilla lääkärissä. Paska reissu oli puhuivat edunvalvonnasta sekä lääkkeistä. Myöhemmin menimme television ostoon minulle.

 Ostin 32 tuumaisen Sharpin telkan, oli se yksinkertainen perustelkka. Ei tarvitse telkassani olla mitään ylimääräistä, tulen toimeen mahdollisimman yksinkertaisella käyttö järjestelmällä. Ei tarvitse minun  vaivata päätäni turhalla tiedolla. Kyllä minäkin opin uuttakin muttei liika tieto ole hyväksi menee yli hilseen liika tieto.

Saimme kavereiden kanssa telkkani toimimaan hyvin, kanavat pelaa todella hyvin. Puhelinkin toimii honorissa motorolan puhelin on vaikeampi käyttää. Lupaavat keväistä keliä hyvä niin pääsen kylille. 

Katsotaan nyt jos huomenna pääsemme kylille pyörillä. On taas pyörryttänyt aamusta asti tuntuu taju menevän. En tiedä miksi pyörryttää niin pahasti. Toivotaan nyt että uudet lasit auttavat silmiini

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...