En varmaan suostu edunvalvontaan mistään hinnasta on edunvalvonta täysin perseestä. Samoin on psyykelääkitykseni perseestä en ole syönyt niitä ja kunnossa ollut. Vantaan sininauhan sahatien paikassa ollut ilman lääkkeitä.
Tekisi mieleni häipyä tästä talosta huisin vittuun, perseestä koko paikka on tämä talo. Alkoi saatanan lääkäri jo nikottelemaan pääsenkö kulkemaan täältä. Sanoin lääkärille että lähden vaikka tänään tästä talosta huisin vittuun. En ole täällä pakkohoidossa vaan vapaasti omasta tahdostani.
Siksi haluan jättää lääkkeet pois listoilta niistä tulee vaan huono olo minulle. Tässä talossa pakotetaan syömään lääkkeitä mistä haluan luopua. Minulle ei sovi mikään lääke ollenkaan siksi haluan niistä luopua. Samoin yrittävät saada minulle taas edunvalvonnan syyttä. Se on täysin perseestä sitä ei saa peruttua millään se on jatkuva riesa. On iso duuni päästä eroon edunvalvonnasta ja pakkolääkityksistä vaatii se pitkän duunin minä lopetin lääkkeet ja edunvalvonnan kun seinään. Oloni parani heti lopetettuani ne olin sen jälkeen kun erimies.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti