torstai 19. maaliskuuta 2026

Oli iltapala ja lääkkeet juuri äsken kello 20.15. Minulla menee sydänlääkkeet ja pieni neurolepti. Lopetan hullun lääkkeet heti kun pääsen lääkärille juttelemaan.

 Minulle ei hullun lääkkeet sovi enkä sitä tarvitse enkä mielelläni syö. Tulee lääkkeistä vaan minulle huono olo vapinoita ja tutinoita.. Siksi en niitä syö mielelläni onhan minulla itsemääräämisoikeus jota pitää henkilökunnan noudattaa. Olen ollut ilman lääkkeitä vuosia enkä niitä vapaaehtoisesti syö, enkä tarvitse niitä. Olin vantaan sininauhan sahatien talossakin verto työntekijä. Enkä lääkkeitä siellä yhtään syönyt enkä tarvinnut psyykelääkkeitä.

Voin paremmin ilman lääkkeitä häviää minulta tutinat ja vapinat ja psyyke on parempi. Treenit kulkee ja mieli on parempi kokkailin sahatiellä. Pyöräilin kesät talvet treenasin jatkuvasti.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...