Minulle ei hullun lääkkeet sovi enkä sitä tarvitse enkä mielelläni syö. Tulee lääkkeistä vaan minulle huono olo vapinoita ja tutinoita.. Siksi en niitä syö mielelläni onhan minulla itsemääräämisoikeus jota pitää henkilökunnan noudattaa. Olen ollut ilman lääkkeitä vuosia enkä niitä vapaaehtoisesti syö, enkä tarvitse niitä. Olin vantaan sininauhan sahatien talossakin verto työntekijä. Enkä lääkkeitä siellä yhtään syönyt enkä tarvinnut psyykelääkkeitä.
Voin paremmin ilman lääkkeitä häviää minulta tutinat ja vapinat ja psyyke on parempi. Treenit kulkee ja mieli on parempi kokkailin sahatiellä. Pyöräilin kesät talvet treenasin jatkuvasti.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti