Kyllä on perkelettä näiden puhelimieni kanssa kaksi puhelinta ostin honorin ja motorolan. Enkä osaa kumpaakaan käyttää täysin hebreaa ne ovat minulle rahani menivät ihan hukkaan. Olisi kotipuhelin seinään liitettävä se olisi paras minulle. Ovat älypuhelimet liian vaikeita käyttää, ovat ne muillekkin vanhoille ihmisille liian vaikeita niin kun ovat myöskin tietokoneet.
Ei kukaan vanha ihminen tajua mitään tietokoneista eikä älypuhelimista. Siksi ihmettelen miksi niitä tarjotaan vanhuksille. Emme niistä tajua mitään siksi emme niitä kaipaa vaan tavallinen puhelin ajaa saman asian. Mitä helpompi käyttöinen on puhelin ja tietokone sen helpompi se meille on.
Osaan hetken kun kaveri vieressä siitä näyttää mutta unohtuu heti oppi minulle. Ikävää on etten osaa puhelinta käyttää millään. En ymmärrä miksi pätkii ajatukseni puhelimessani, ei mene jakeluun millään oppinsa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti