perjantai 20. maaliskuuta 2026

Kohta on iltapala katsotaan nyt helpottaako pyörrytykseni illasta. Puolen tunnin päästä on iltapala.

 Voi olla että tulee niskoistani huimausta, kun tein salilla koneella levityksiä, on niskani jumissa pahoin. Kohta lähden iltapalalle puolen tunnin päästä se on, kävin iltapalalla leipäviipaleen juustolla ja makkaralla, söin maitolasilla. Täytyy huomenna ajaa edunvalvontaa etteivät pääse sitä minulle lyömään päälle. 

Perkeleitä ovat henkilökunta jos edunvalvonnan saavat minulle aiheutettua. Otan ylempään tahoon yhteyttä, että saan purettua tämän talon henkilökunnan toiminnan. Paskaa yrittävät vaan minulle tehdä vaikka pitäisi talomme väen olla meidän puolta ja ajaa asioitamme. En millään ymmärrä talomme väkeä miksi ne meidän asioitamme hämmentelee. Ja pahus lääkäri lähti tänään samaan paskaan mukaan.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...