Kohta lähden kahville ja kakulle. On ne herkkuja saan mässätä on vissiin kahvi 14.30. Kakku samaan aikaan. Saisi nyt ison palan kakkua tekisi mieli sitä iso pala. Esakin lähetti hyvää syntymäpäivää minulle.
Pitää kohta lähteä toiselle talolle kahville ja kakulle, on siellä kakku kahvit. Mukavaa kun muistavat minua syntymäpäivänäni. Harvoin minun syntymäpäiviäni onkaan vietetty. Nyt lähden toiselle talolle synttäreille.
Oli kakku kahvit toisella talolla saatiin kakkua ja kahvia. Lahjaksi, sain kortin, limun, keksejä sekä pesuaineen. Olisivat laulaneet minulle onnittelu laulun mutten halunnut sitä laulettavan.
Oli mukava että muistivat syntymäpäiviäni ei niitä ole juhlittu oikein koskaan 12 vuotis synttärit vietettiin Jarin kanssa isoisäni talolla. Topi isoisäni sota veteraani antoi 10 markkaa. Ostin sillä lehtikeksejä ja limua, mitä Jarin kanssa söimme ja joimme. En vaan jaksa ymmärtää miksemme vietä meidän perheessä syntymäpäiviä.
Äitiä ja isää on ikävä kun mökillä ehdimme käydä viime ajat. En äidistäni kuullut mitään noin 20 vuoteen en ymmärrä siskoani kun ei se kertonut äidistäni mitään.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti