Oli hyvä kanakeitto meillä piimällä ja maidolla leipääkin saatiin. Aurinko paistaa lämmittäen tehtiin pihatöitä haravoin pihaa. Huomenna katson pääsenkö kylille jos keli on lämmin. Pyöräily kelit vaatii lämmintä, ei kylmissään viitsi pyöräillä.
Yritän saada porukoille pyöriä taloomme vaikka poliisien huutokaupasta. Kyllä kai porukka täällä osaa pyörällä ajaa. Tulikin Lasselta puhelu mihin en osannut vastata juuri äsken.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti