maanantai 30. maaliskuuta 2026

Oli ruokailu äsken kanakeitto meillä. Maito piimä leipä ym.

 Oli hyvä kanakeitto meillä piimällä ja maidolla leipääkin saatiin. Aurinko paistaa lämmittäen tehtiin pihatöitä haravoin pihaa. Huomenna katson pääsenkö kylille jos keli on lämmin. Pyöräily kelit vaatii lämmintä, ei kylmissään viitsi pyöräillä.

Yritän saada porukoille pyöriä taloomme vaikka poliisien huutokaupasta. Kyllä kai porukka täällä osaa pyörällä ajaa. Tulikin Lasselta puhelu mihin en osannut vastata juuri äsken.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...