keskiviikko 18. maaliskuuta 2026

Menin käytävälle oli siellä kova liuottimien haju. Samoin vessassa haisi samalle, yksi kaveri kuulemma maalaa huoneessaan. Ja siitä käryä käytävälle ja vessaan tulee.

 Kysyin isolta kaverilta hajusta se sanoi ettei se haista mitään. Johan oli kumma siltä kun minä haistoin selvästi käryn. Joku liuottimien käry se selvästi oli, joku sanoi että pesee maalari pensseleitään vessassa. Ymmärrän kyllä maalaamisen taiteellisuuden mutta terveyden kustannuksella ei  saa mennä.

Minulla on astma ja allergia  sekä sydämen eteisvärinä. Sairauteni eivät kestä yhtään mitään ylimääräisiä käryjä. On maalin ja liuottimien käryt niin pahoja käy ne niin pahasti henkeen. Pyörryttää ihan käryt kumma, vaan ettei muut noteeraa käryihin mitenkään. Minua ainakin ahdistaa  käryt pahoin.

Voisihan kaveri maalata jo ulkona kun on jo semmoiset ilmat. Kuivaa ja lämmintä ei pakkanen enää häiritse ulkona keliä. Täytyy nyt kysyä talomme johtajalta tilannetta saako talon sisällä maalata ja liuottimia käsitellä. En usko terveyden kanssa ei saa leikkiä, ja terveys on tärkeintä.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...