keskiviikko 18. maaliskuuta 2026

Päivä menee omalla painollaan leväten puhelintani säätäessä.

Uutta puhelintani säätäen Honor on vähän helpompi kun Motorolani. Mutta on niissä omat propleemat molemmissa, yritän saada niitä pelaamaan molempia. Honor on helpompi käyttää kun Motorolani. Otan puhelimeni mukaani kauppaan kun menemme sinnepäin käymään.

Kysyn liikkeestä neuvoa sen käyttöön. Eiköhän sieltä löydy apua  neuvonnan parista. Tiesin Pekan harrastaneen budolajeja on se väkevä kaveri. Sanoi se tänään  harrastaneensa  budoja. Liljan Taisto vainaa olisi varmaan ollut kusessa Pekan kanssa. Jotain kränää niillä oli kuulemma.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...