Uutta puhelintani säätäen Honor on vähän helpompi kun Motorolani. Mutta on niissä omat propleemat molemmissa, yritän saada niitä pelaamaan molempia. Honor on helpompi käyttää kun Motorolani. Otan puhelimeni mukaani kauppaan kun menemme sinnepäin käymään.
Kysyn liikkeestä neuvoa sen käyttöön. Eiköhän sieltä löydy apua neuvonnan parista. Tiesin Pekan harrastaneen budolajeja on se väkevä kaveri. Sanoi se tänään harrastaneensa budoja. Liljan Taisto vainaa olisi varmaan ollut kusessa Pekan kanssa. Jotain kränää niillä oli kuulemma.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti