sunnuntai 8. maaliskuuta 2026

Nukuin aamusta myöhään aamupalaan asti ja siitä vielä kello 10 asti. Tuli kaveri hakemaan minua seuroihin en jaksanut lähteä.

Olisihan sitä päässyt samalla kauppaan ostoksille. Viimeksi kuski käytti kaupassa samalla kyydillä. Mutta yritän päästä tiistaina tai keskiviikkona kaupoille. Kyllä minulle kauppa kuuluu saatettuna niin kun muille viime viikolla en päässyt kaupoille.

En tiedä miksen päässyt kaupoille viime tiistaina  tai keskiviikkona. Pitäähän sitä saada ruokaa suolasta ja makeaa. Kummaa toimintaa etten päässyt kauppaan. Ovathan  nämä vastaan kokkailua en tiedä miksi, liikaa työtä kuulemma siitä henkilökunnalle.

Kun ei ole A- talolla edes jääkaappia pitäisi saada toisen talon jääkaappiin ruuat. Jos tekisi makaroni hömpötyksen se olisi helppo ja nopea tehdä. Makaronia jauhelihaa sipulia mausteita. Makaronin keittäisi jauhelihan paistaisi. Sipulin kuulottaisi ja ne sekoittaisi keskenään. Tulisi siitä hyvä ruoka maistuvainen . 

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...