lauantai 7. maaliskuuta 2026

Oli iltapala kello 20, leipää, makkaraa, juustoa, kurkkua, jugurttia. Hyvä oli iltapala riittoisa ja täyttävä.

 On kipuni vähän hellittänyt olisiko särkylääke pamol helpottanut sen verran. Polveni ja selkäni ovat paremmat ei särje joka askeleella niin paljon. On polveni ollut kipeät mitkä ovat heijastuneet selkääni asti. Kunhan nyt vaan saisin nukuttua  kunnolla eikä kivut olisi niin pahat yöllä polvissani.

Ikävä kun en saa taksia soitettua tänne mestoille. Ei riitä saldo puhelimessani saldoon. Ja paketilla ei saa taksin numeroon yhteyttä. No huomenna pääsemme Harrin kanssa seuroihin sen kaverin kyydillä. Toivotaan nyt että pääsemme myös kaupoille samalla. Ostan suolaista sekä karkkia suklaata ym. herkkuja.

Toivotaan nyt ettei ala hoitajat piipittämään kokkailustani, kokkailen talossamme vaikka mitä on. Makaronia kanaa ym. teen Kyllä se pitää saada kokata eivät voi sitä kieltää. Muutenkin olen ihan jumissa talossamme en meinaa  päästä täältä mihinkään.

Pääsisin nyt televisio kaupoille että saisin oman  telkan huoneeseeni. Olisi se mukava olla telkka huoneessani.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...