On kipuni vähän hellittänyt olisiko särkylääke pamol helpottanut sen verran. Polveni ja selkäni ovat paremmat ei särje joka askeleella niin paljon. On polveni ollut kipeät mitkä ovat heijastuneet selkääni asti. Kunhan nyt vaan saisin nukuttua kunnolla eikä kivut olisi niin pahat yöllä polvissani.
Ikävä kun en saa taksia soitettua tänne mestoille. Ei riitä saldo puhelimessani saldoon. Ja paketilla ei saa taksin numeroon yhteyttä. No huomenna pääsemme Harrin kanssa seuroihin sen kaverin kyydillä. Toivotaan nyt että pääsemme myös kaupoille samalla. Ostan suolaista sekä karkkia suklaata ym. herkkuja.
Toivotaan nyt ettei ala hoitajat piipittämään kokkailustani, kokkailen talossamme vaikka mitä on. Makaronia kanaa ym. teen Kyllä se pitää saada kokata eivät voi sitä kieltää. Muutenkin olen ihan jumissa talossamme en meinaa päästä täältä mihinkään.
Pääsisin nyt televisio kaupoille että saisin oman telkan huoneeseeni. Olisi se mukava olla telkka huoneessani.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti