tiistai 17. maaliskuuta 2026

Nukuin kello 19.35 hoitaja herätti minut. Olen nukkunut koko päivän hyvät unen lahjat on ollut minulla.

 On hyvä kun olen saanut honorin puhelimen toimimaan, ei se ole vaikea tajuinen. Motorola on vaikea käyttää minun. Katsoo nyt alanko motorolaa opiskelemaan pitää sekin saada pelaamaan. Täytyyhän minun saada kaikki puhelimeni toimimaan. Enhän ala hupia makselemaan puhelimiani ellei ne toimi.

Esa kaverini on kuulemma Keravalla olisi se tullut tänne minua tapaamaan. Hankalaksi menisi tapaaminen, tänne asti taksilla pitäisi ajaa tänne. On tämä niin kaukana sieltä ulkomaan tuttuni taksikuski voisi ajaa halvemmalla tänne. Pitää soittaa sille ja kysyä kyytiä tänne korpeen.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...