maanantai 16. maaliskuuta 2026

Päivä menee pikkuhiljaa Elämäni Tarinat Alku ja Loppu.

 Tulee taas tätä tarinaa minulta Elämäni Tarinat keksin tarinaani tähän kirjoitellessani. Kyllä tätä tarinaa tuleekin. Tulee tätä tarinaani ihan solkenaan niin paljon työstän. Hyvä että uusi Honorin puhelimeni myös toimii Motorolani pätkii kummasti. Käyttäjissä varmaan vika meillä.

Seuraavaksi on ruoka meillä katsotaan nyt mitä tulee meille.. Varmaan joku keitto tulee meille ne ovat hyviä keitot.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...