Tulee taas tätä tarinaa minulta Elämäni Tarinat keksin tarinaani tähän kirjoitellessani. Kyllä tätä tarinaa tuleekin. Tulee tätä tarinaani ihan solkenaan niin paljon työstän. Hyvä että uusi Honorin puhelimeni myös toimii Motorolani pätkii kummasti. Käyttäjissä varmaan vika meillä.
Seuraavaksi on ruoka meillä katsotaan nyt mitä tulee meille.. Varmaan joku keitto tulee meille ne ovat hyviä keitot.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti