maanantai 23. maaliskuuta 2026

Olen nukkunut aamusta otin tonnisen pamol särkylääkkeen. Oli ruoka äsken meillä katsotaan jos särkylääke auttaa kipuihin.

On nivelet kipeät polvista selkään asti. En tiedä mistä kipu johtuu mutta ilkeä kipu on jatkuvaa vielä. Harmi kun ei edunvalvonnan sähköposti toiminut eilen yritin saada yhteyttä sinne. Herjaa se vaan numeroa en ymmärrä miksi.

Täytyy nyt Pauli. E. käyttää yhteistietojen antamiseen se osaa ne ottaa ylös minulle ne ovat hebreaa. Jos saan puhelimen numeron ja sitä kautta saan puhelin numeron. Ja saan sieltä yhteyden heihin.

Oli minulla potilasasiamiehen numero mistä pitäisi saada numero toimimaan. Ikävää kun en osaa tätä honorin puhelinta käyttää. Motorolankin puhelimen annoin kaverille kun sekin vieras oli minulle. Nämä on ihan paskoja minulle täysin vieraita toiminnassa. Mitä minä teen tämmöisillä puhelimilla kun en osaa näitä käyttää.

Soittikin juuri sossuni Katja oli väärinkäsitys sen edunvalvonnan pyyntö. En ole valvontaa pyytänyt enkä sitä suostu ottamaan. Meni sille jakeluun etten edunvalvontaa suostu ottamaan. Se on niin paska valvonta sitä ei saa purettua millään.

Sossuni tajusi puheestani etten edunvalvontaa suostu ottamaan. Maksan laskujani sen mukaan kun pystyn maksamaan. Yritän saada maksettua laskujani sen mukaan kun tulee niitä minulle.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...