Eivät tajunneet mitään edunvalvonnan paperin nimestä. Kysyin siitä hoitajalta muttei se tajunnut siitä mitään. Oli hoitaja täysin kuutamolla huonoa on näillä. Perkele kun rassaavat päätäni henkilökunta. Siksi haluan pois nopeasti tästä talosta. En viihdy tässä talossa missä ei JUMALAN HENKI OLE LÄSNÄ.
Riitelee henkilökunta jatkuvasti asukkaiden kanssa hirveää huutoa on puolin ja toisin. Ei kivaa semmoinen ole ollenkaan. Mikä on hoitajien ammatti taito kun riitelee henkilökunta jatkuvasti.
Luulisi että osaisi henkilökunta käsitellä potilaita. Mutta ei mitään järkeä ole touhuissaan rähjää ne molemmin puolin. Ja minä en ole tottunut siihen riitelyyn. Kirjoitan mutten mainitse paikan nimeä, etten kusessa ole henkilökunnan kanssa. Löytäkööt toisensa jos näin on minä kirjoittelen asiaa puolin ja toisin
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti