sunnuntai 22. maaliskuuta 2026

Oli iltapala äsken teki hyvää se minulle. Nyt kirjoittelua hoitaja oli täysin kuutamolla, kun kysyin edunvalvonnasta ja potilasasiamiehen paperista.

Eivät tajunneet mitään edunvalvonnan paperin nimestä. Kysyin siitä hoitajalta muttei se tajunnut siitä mitään. Oli hoitaja täysin kuutamolla huonoa on näillä. Perkele kun rassaavat päätäni henkilökunta. Siksi haluan pois nopeasti tästä talosta. En viihdy tässä talossa missä ei JUMALAN HENKI OLE LÄSNÄ. 

Riitelee henkilökunta jatkuvasti asukkaiden kanssa hirveää huutoa on puolin ja toisin. Ei kivaa semmoinen ole ollenkaan. Mikä on hoitajien ammatti taito kun riitelee henkilökunta jatkuvasti.

Luulisi että osaisi henkilökunta käsitellä potilaita. Mutta ei mitään järkeä ole touhuissaan rähjää ne molemmin puolin. Ja minä en ole tottunut siihen riitelyyn. Kirjoitan mutten mainitse paikan nimeä, etten kusessa ole henkilökunnan kanssa. Löytäkööt toisensa jos näin on minä  kirjoittelen asiaa puolin ja toisin

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...