Oli ruoka meillä 10.45 suunnilleen lihakastike se oli erittäin hyvä ruoka. Söin kolme perunaa ja vähän lihaa ja salaattia. Herkullista se oli lihaakin oli kastikkeessa. Taidan mennä kylille kauppaan ja apteekkiin, on vaan paha kun kuulemma ne ratsaa meidät kun tullaan kaupoilta. Ostan glukosaminia tyypin 2 kollageenia sekä testomaxia. Tarvitsen näitä tuotteita särkyihin ja kipuihin. Särkylääkkeitä saan talostamme en niitä tarvitse apteekista.
Pitäisi soittaa taksi millä menen kaupoille. Menen omilla konsteilla en ala muiden kanssa jakamaan autoa. Ikävä vaan jos ratsaa minutkin enhän mitään kuljeta mukanani. Mutta voivat valittaa jotain jos ravintolisiä tuon mukanani.
Pitäähän minun saada tuotua ravintolisäni taloon. Tarvitsen niitä moneen asiaan nivel särkyihini ym. Testo max on moneen hyväksi. Ja gollageeni auttaa niveliini.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti