maanantai 2. maaliskuuta 2026

Oli hyvä lihakastike meillä maistuvaista se oli.

 Oli ruoka meillä 10.45 suunnilleen lihakastike se oli erittäin hyvä ruoka. Söin kolme perunaa ja vähän lihaa ja salaattia. Herkullista se oli lihaakin oli kastikkeessa. Taidan mennä kylille kauppaan ja apteekkiin, on vaan paha kun kuulemma ne ratsaa meidät kun tullaan kaupoilta. Ostan glukosaminia tyypin 2 kollageenia  sekä testomaxia. Tarvitsen näitä tuotteita särkyihin ja kipuihin. Särkylääkkeitä saan talostamme en niitä tarvitse apteekista.

Pitäisi soittaa taksi millä menen kaupoille. Menen omilla konsteilla en ala muiden kanssa jakamaan autoa. Ikävä vaan jos ratsaa minutkin enhän mitään kuljeta mukanani. Mutta voivat valittaa jotain jos ravintolisiä tuon mukanani.

Pitäähän minun saada tuotua ravintolisäni taloon. Tarvitsen niitä moneen asiaan nivel särkyihini ym. Testo max on moneen hyväksi. Ja gollageeni auttaa niveliini.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...