Televisiota en saanut enkä pankin mobiilia saanut auki. Taksia eivät soittaneet kun puhelimeni ei toiminut taksin tilaukseen. Tuntuu ettei info mene perille millään tasolla. Piti minun saada televisio sekä pankissa mobiili auki puhelimeeni. Lääkkeistä en tiedä mitään, piti ne lopettaa listoilta en halua syödä lääkkeitä. Kun niistä en tule kun sairaaksi pahoja sivuoireita niistä tulee.
Muutenkin tämä paikka rassaa kun riitelee ja kinaa henkilökunta asukkaiden kanssa jatkuvasti. Kovaa huutelua talossa on puolin ja toisin. Luulisi että olisi henkilökunta tottunut asukkaisiin. Ei ole mukava kuunnella ainaista rähinää niiden kesken.
Minä en puhu missä olen ettei taas tule minulle ongelmia henkilökunnan puolelta. Luulisi että olisi henkilökunta tottunut asukkaisiin, ja niiden käytökseen. No huomenna lähtee toiseen taloon yksi häirikkö eiköhän siitä rauhoitu talossa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti