En ole vielä päässyt salille kun on minulla nivel kipuja polvista selkään vaikuttavia. Alan treenaamaan taas tiukasti salilla missä on meillä hyvät puntit. Pikkuhiljaa aloittelen treenit, teen huoneessani käsipainoilla. Odottelen vaan salitreenejä että pääsen salille kunnon treenejä tekemään.
On hyvä että on meillä parhaita saleja koskaan näissä taloissa. Kunhan vaan saan kipuni loppumaan kropassani. Alan heti taas treenaamaan, kovaa treeniä alan tekemään. Tekisi mieli tänään mennä salille tekemään tiukat treenit. On kipuni vähän helpottaneet minulla, särkylääke on auttanut vähän.
Toivotaan että JUMALAN siunauksella paranee kipuni. Uskottava se vaan on elämän pitää voittaa. Olenhan monesta kivustani parantunut astmat, allergiat, migreenit hävinneet eteisvärinä ollut parempi. Kovaa treeniä vaan sillä se paranee.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti