sunnuntai 22. maaliskuuta 2026

Yritin laittaa potilasasiamiehelle viestiä muttei se vastannut.

 Olen kusessa edunvalvonnan haun kanssa, jos ne  eivät tule vastaan asioissani. Pitää minun saada kaatumaan tommoiset saakelin vaatimukset. Helvetti pitäisi tämmöisen hoivakodin olla meidän puolta asioissamme. Mutta edunvalvontaa yrittävät minulle väkisin mikä on perseestä. Samoin pakkolääkitys on perseestä minulle.

Pitää minun päästä helvettiin tästä talosta ja helvetin nopeasti, on tämä talo täysin perseestä. Lähden vaikka lintsille tästä talosta parempaa sekin on kun tässä talossa asua. Onhan täällä ruoka ja katto pään päällä muuten onkin perseestä kaikki.

Kun on pakko lääkitykset ja jos nyt tulee vielä edunvalvonta. Panen kyllä hanttiin edunvalvontaa olenhan maksanut laskujani sen minkä olen pystynyt. Laskuni eivät ole vielä rosikseen menneet ovat ne vaan menossa  ulosottoon.

Kusettamalla saivat minulle jo kerran edunvalvonnan mikä oli todella  vaikea minun saada purettua. Siksi ihmettelen miksi sitä minulle yrittävät . Tämä saatanallinen paikka mättää kaikella tavalla. Henkilökunta on täällä perseestä. Huutavat ja räyhäävät potilaille sen minkä ehtivät. Ja nyt minulle tämmöistä paskaa yrittävät tehdä. En sano paikan nimeä missä olen ettei tule siitä minulle ongelmia.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...