Tarvitsee seuraava arkipäivä panna hammashoito vetämään, ylhäältä kaikki pois alhaalta korjaukseen mitä voi. Alhaalta paikkaukseen menee muutamat hampaat. Saan pidettyä alhaalla omat hampaani on niitä jokunen vielä suussani paikkausta odottamassa.
Jos huomenna aamusta saisi hammashoitoni vetämään, tilattua ajan hammashoitoon. Voi kestää jonkun aikaa päästä hammashoitoon, ei sinne pääse varmaan heti. Onhan se hienoa kun saan hammashoitoni alkuun. Pääsen aloittamaan sen ajoissa ennen kun on myöhäistä. Tulehdukset ovat pahaksi sydänvikaiselle mitä minulla on, jatkuva eteisvärinä on minulla päällä mikä on vaarallista. Uusi verenohennuslääke tuli minulle mikä ohentaa verta sopivasti.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti