Juuri oli ruoka äsken strokanoff lihaisa se oli, jälkiruokana oli jäätelöä. Maistui ruoka hyvin lisääkin olisin voinut hakea, mutten viitsinyt ettei tule sanomista muiden puolelta. Pitäisi saada tilinsiirto, käyttö tilille rahani. Väsyttää minua rankasti pitää yrittää kohta nukkua hetki.
Väsymykseni nukuttua pois pitkin aamua väsyttänyt. Olen väsynyt ollut koko aamun silmät menee ihan kiinni. Tekisi mieli kyllä lähteä pyöräilemäänkin, kaupoille polkisin sillä väsymys lähtisi. Kyllä tota pyöräilisi kylille kaupoille ostoksille. Tehtäisiin kavereiden kanssa ruokaa keittiöllä. Kävisin myös apteekissa glukosaminia kollagenia sekä testo maxia ostamassa. Kaipaa niitä kroppani nivelet ym.
Viina kauppaan en mene se viinapiru on päästäni kuollut. Ei vaan tee viinaa mieli yhtään vaikka pieni konjakki trinksu ei pahaa tekisi. Alkaa olemaan kuukausia viime ryypystäni, ja hyvää tekeekin raittius.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti