sunnuntai 22. maaliskuuta 2026

Oli ruokailu äsken strokanoff herkullista se oli lihaa tarpeeksi. Jäätelö oli jälkiruokana mikä maistui hyvin.

 Juuri oli ruoka äsken strokanoff lihaisa se oli, jälkiruokana oli jäätelöä. Maistui ruoka hyvin lisääkin olisin voinut hakea, mutten viitsinyt ettei tule sanomista muiden puolelta. Pitäisi saada tilinsiirto, käyttö tilille rahani. Väsyttää minua rankasti pitää yrittää kohta nukkua hetki.

Väsymykseni nukuttua pois pitkin aamua väsyttänyt. Olen väsynyt ollut koko aamun silmät menee ihan kiinni. Tekisi mieli kyllä lähteä pyöräilemäänkin, kaupoille polkisin sillä väsymys lähtisi. Kyllä tota pyöräilisi kylille kaupoille ostoksille. Tehtäisiin kavereiden kanssa ruokaa keittiöllä. Kävisin myös apteekissa glukosaminia kollagenia sekä testo maxia ostamassa. Kaipaa niitä kroppani nivelet ym.

Viina kauppaan en mene se viinapiru on päästäni kuollut. Ei vaan tee viinaa mieli yhtään vaikka pieni konjakki trinksu ei pahaa tekisi. Alkaa olemaan kuukausia viime ryypystäni, ja hyvää tekeekin raittius.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...