On tämän talon touhut perseestä edunvalvontaa ja pakkolääkityksiä. Pitää päästä tästä talosta pikimmiten pois rasittaa tämä paikka minun elämääni liikaa. Kumma vaan kun alkoivat henkilökunta minulle puhumaan edunvalvontaa ja lääkkeitä lisäämään.
Toivotaan nyt että hallinto-oikeus alkaa ajamaan asiaani. Ja saan oikeutta mikä minulle kuuluu. Lääkärit ovat täysin perseestä hoitajien puheilla menevät. Ja lääkäri noudattaa hoitajien puheita. No nyt katson mitä tekee hallinto-oikeus. Kirjoitan vielä Euroopan ihmisoikeus- tuomioistuimeen. Jos sieltä saisin apua kiduttamiseeni. Olen tehnyt niin paljon hyvääkin että kaipaan jo itse apua.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti