lauantai 21. maaliskuuta 2026

On tämän talon touhut perseestä kun yrittävät minulle edunvalvontaa ja lisälääkettä. Siksi täältä täytyy päästä pikimmiten pois. Kirjoitan vielä Euroopan ihmisoikeus tuomioistuimeen.

On tämän talon touhut perseestä edunvalvontaa ja pakkolääkityksiä. Pitää päästä tästä  talosta pikimmiten pois rasittaa tämä paikka minun elämääni liikaa. Kumma vaan kun alkoivat henkilökunta minulle puhumaan edunvalvontaa ja lääkkeitä lisäämään.

Toivotaan nyt että hallinto-oikeus alkaa ajamaan asiaani. Ja saan oikeutta mikä minulle kuuluu. Lääkärit ovat täysin perseestä hoitajien puheilla menevät. Ja lääkäri noudattaa hoitajien puheita. No nyt katson mitä tekee hallinto-oikeus. Kirjoitan vielä Euroopan ihmisoikeus- tuomioistuimeen. Jos sieltä saisin apua kiduttamiseeni. Olen tehnyt niin paljon hyvääkin että kaipaan jo itse apua.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...