Tuli ulosottotoimistosta iso pino laskuja muttei laskuja ollut maksussa kun muutamat. Oli vaan turhaa tekstiä ulosotosta. Maksoimme pari maksussa olevaa laskua pois, taas on sinne laskut tasapainossa. Oli laskut ulosottoon noin 70 euroa ,hyvä niin että sain ne maksettua pois.
Nyt pitää soitella KAN -kotiin jos sieltä paikan löytäisi. Helpottaisi paljon jos ja kun pääsisi uskovaiseen paikkaan. Samanhenkiseen paikkaan, kun pääsisin parannuksen tehneiden veriveljien pariin. Hengen heimolaisten pariin.
Kunhan alan pääsemään pyörällä kaupoille ostoksille kyllä se helpottaa kun pääsee liikenteeseen. Tekee mieli kokkailla ruokaa keittiöllä jos se vaan onnistuu keittiöllä henkilökunnan puolelta. Kun ne nipottaa vähän kaikesta talossamme.
Harmi tänään kun en mennyt kahden kaverin kanssa seuroihin. Olisi päässyt samalla kaupoille ostoksille. No tiistaina tai keskiviikkona pääsen kaupoille se on varma kun en viikolla päässyt ollenkaan.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti