sunnuntai 8. maaliskuuta 2026

Oli välipala kahvia ja jäätelöä, maksoimme mieshoitajan kanssa myös pari pientä laskua pois.

Tuli ulosottotoimistosta iso pino laskuja muttei laskuja ollut maksussa kun muutamat. Oli vaan turhaa tekstiä ulosotosta. Maksoimme pari maksussa olevaa laskua pois, taas on sinne laskut tasapainossa. Oli laskut ulosottoon noin 70 euroa ,hyvä niin että sain ne maksettua pois.

Nyt pitää soitella KAN -kotiin jos sieltä paikan löytäisi. Helpottaisi paljon jos ja kun pääsisi uskovaiseen paikkaan. Samanhenkiseen paikkaan,  kun pääsisin parannuksen tehneiden veriveljien pariin. Hengen heimolaisten pariin.

Kunhan alan pääsemään pyörällä kaupoille ostoksille kyllä se helpottaa kun pääsee liikenteeseen. Tekee mieli kokkailla ruokaa keittiöllä jos se vaan onnistuu keittiöllä henkilökunnan puolelta. Kun ne nipottaa vähän kaikesta talossamme.

Harmi tänään kun en mennyt kahden kaverin kanssa seuroihin. Olisi päässyt samalla kaupoille ostoksille. No tiistaina tai keskiviikkona pääsen kaupoille se on varma kun en viikolla päässyt ollenkaan.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...