sunnuntai 8. maaliskuuta 2026

Sain hoitsulta pyykit koneesta. Kävin pihalla kävelyllä aurinko paistaa ja lämmintä oli. Huomenna lähden pyörällä liikenteeseen jos vaan keli on yhtä hieno.

 Lämmittää hyvin aurinko jo ilmaa täydeltä terältä se paistaa. Panen villapaidan päälle ja kahdet kalsarit päällekkäin, kyllä sillä lämpöisenä pärjää. Katson nyt jos viitsin kaupoille asti polkea pyörälläni. Huomenna poljen pyörälläni kaupoille.

Pitää panna reppu selkään jos kaupoille menen saan tuotua repussani ruokaa kaupasta. Ostan ruokaa ja mässyjä kaupasta. Herkkuja ostan karkkia limua suklaata. Makeaa ja suolasta karkkien muodossa,

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...