Lämmittää hyvin aurinko jo ilmaa täydeltä terältä se paistaa. Panen villapaidan päälle ja kahdet kalsarit päällekkäin, kyllä sillä lämpöisenä pärjää. Katson nyt jos viitsin kaupoille asti polkea pyörälläni. Huomenna poljen pyörälläni kaupoille.
Pitää panna reppu selkään jos kaupoille menen saan tuotua repussani ruokaa kaupasta. Ostan ruokaa ja mässyjä kaupasta. Herkkuja ostan karkkia limua suklaata. Makeaa ja suolasta karkkien muodossa,
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti