torstai 19. maaliskuuta 2026

On muistaakseni lääkärin tapaaminen 23.2.2026. Pitää ottaa varmuudella lääkkeet puheeksi. On pakko lääkärin ottaa lääkkeet minulta pois, kun en tarvitse lääkkeitä. Ja on potilaalla itsemääräämis oikeus

 Olen ollut pitkään ilman lääkkeitä enkä tarvitse psyykelääkkeitä. On lääkkeet minulle täysin paskaa niin paljon niistä tulee sivuoireita ja muitakin pahoja vipoja. 

Olen maksellut laskuja sen minkä olen pystynyt makselemaan. On minulla kumminkin vielä rahaa tililläni ja massissani jonkun verran. Koirat eivät kintuille kuse niin sanotusti, pitää vielä saada osuuspankin verkkopankin mobiili puhelimeeni. Se helpottaisi kummasti verkkopankin käyttöä. Voihan se olla että vaatii se pankissa käyntiä avata pankin sivu nykyään.

 Menen pyörälläni pankille silloin kun se on auki. Onhan se varminta käydä pankilla saan silloin hoidettua pankissa asiani. On minulla pyöräni jo esillä kylmää on kyllä vielä polkea. Mutta pikkuhiljaa lähden liikenteeseen. Katsotaan nyt miten kelit sanoo viikonlopun jälkeen jos pääsisin pyöräilemään silloin.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...