Olen ollut pitkään ilman lääkkeitä enkä tarvitse psyykelääkkeitä. On lääkkeet minulle täysin paskaa niin paljon niistä tulee sivuoireita ja muitakin pahoja vipoja.
Olen maksellut laskuja sen minkä olen pystynyt makselemaan. On minulla kumminkin vielä rahaa tililläni ja massissani jonkun verran. Koirat eivät kintuille kuse niin sanotusti, pitää vielä saada osuuspankin verkkopankin mobiili puhelimeeni. Se helpottaisi kummasti verkkopankin käyttöä. Voihan se olla että vaatii se pankissa käyntiä avata pankin sivu nykyään.
Menen pyörälläni pankille silloin kun se on auki. Onhan se varminta käydä pankilla saan silloin hoidettua pankissa asiani. On minulla pyöräni jo esillä kylmää on kyllä vielä polkea. Mutta pikkuhiljaa lähden liikenteeseen. Katsotaan nyt miten kelit sanoo viikonlopun jälkeen jos pääsisin pyöräilemään silloin.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti