Onhan tuota ikääkin minulla ensi kuussa 30,3,2026 tulee 70 vuotta. Pitäisi jo päästä minun eläkkeelle kysyn sitä johtajalta haluan päästä eläkkeelle. Kyllä se aika kuluu pyöräillen salilla käyden puntilla ja pelaillen.
On talossamme pahuksen hyvä punttisali ja biljardi sekä säkin hakkaus mahdollisuus. Tilaakin on salillamme riittävästi. Odotan vaan että jalkani ja kroppani kiputila helpottaa se on ollutkin ikävää särkyä. En ole näin hyvää salia missään hoitopaikassa nähnytkään. Toivon ja uskon että paha särky helpottaa minua, onkin särky kestänyt useita kuukausia. Polvista se alkaa ja leviää niistä selkääni, kunhan ei ole reumaa. Huolto miehellämme oli selkä reuma ja se oli ikävä vaiva sillä. Ei ole huoltomiehestämme Jarmosta kuullut mitään. Olisiko se jo poistunut maan päältä autuaammille metsästysmaille.
Ikävä on minulla Jarmoa oli se niin mukava rento kaveri. Telkka huoltoa teimme kävimme kalassa välillä rentoa yhdessä oloa vietimme. Jarmolla oli aseita monta ne olivat mukavia pelejä. Isälläni oli haulikko mitä välillä käytimme.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti