Panin tänään vaatteeni pesuun saan ne yöksi kuivamaan. Huomenna onkin sitten kauppa reissu ostan ruokaa ja herkkuja. Katson nyt menenkö taksilla kauppaan, pääsisi silloin omille menoille. Vaikka halvemmaksi tulee talomme autolla. Voi olla että on minulle kyyti vasta keskiviikkona. Ostan varmaan makaroni hömpötykseen aineet makaronia minulla onkin jauhelihaa tarvitsen sipulia sekä mausteita.
Olisihan kana parempaa kun jauheliha mutta ehkä helpompi työstää jauhelihaa ja säilyy se paremmin. Ostan myös herkkuja vanukkaita ostan sekä energiajuomia ja karkkia. Täytyy kysyä heti aamusta ruuan tekoa päivällä. Ei kai ne voi sitä kieltää onhan ruuan laitto sosiaalista toimintaa.
Onhan huono homma ettei oikein onnistu meidän B-talossa ruuan laitto. En ymmärrä miksi sekin on tehty niin vaikeaksi. Vaikka ruuan laitto onkin kotitöitä, ja kaipaa kotityöt myös ruuan laittoa. Kyllä oma asuminen kaipaa myös ruuan laittoa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti