perjantai 6. maaliskuuta 2026

On päivä mennyt hyvin omalla painollaan. Leväten treenaten syöden kirjoitellen.

Onneksi pääsen iltaan ja kipuni ovat hellittäneet selkä kipuni ovat paremmat polvikipuni ovat pahat. Otin pamol särkylääkkeen toisen tänään. Jos se auttaisi minua nukkumaan säryiltäni. Polvista heijastuu selkään asti kipuni ja kipuni on kovat.

Kunhan nyt alkaisi paranemaan kivut pikkuhiljaa  heijastuu kivut polvista selkään asti. Saisi nyt itseni iskuun ja kuntoon. Pääsisi sitä pyöräilemään kylille asti hoitaja sanoi että matkaa on yksi sivu noin 8 kilometriä.

Eipä toi ole pitkä matka saisi haettua evästä kaupasta. Ruokaa saisi haettua joka päivä ja herkkuja. Kyllä pitsallakin voisi kaverin kanssa käydä jos löytyisi enemmän pyöriä talosta. Puhuivat neljästä pyörästä talossa.

Kysyn huomenna jos lähtisi joku kaveriksi pitsalle lupaan tarjota pitsan. Paistaisi nyt aurinko huomenna täydeltä terältä, silloin olisi lämmintä. P, E, taas kehui itseään netissä. Minä en ole mitään hän on kingi.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...