perjantai 6. maaliskuuta 2026

On seuraavaksi meillä iltapala leipää makkaraa juustoa juureksia. Katson jos huomenna pääsisin kaupoille pyörällä tai taksilla.

 Tekeehän se hyvää kunnon ruoka, herkkujakin tekee  mieli. Karkkia, suklaata  ja muita herkkuja suolastakin tekee mieli. Lataan puhelimeeni saldoa ja siitä puheaikaa millä saan aikaa puhelimeeni. Se ei paljon puheaikaa anna kympillä. On minulla puhepaketteja puhelimessani muttei se anna sillä soittaa taksiin. Seuraavaksi on iltapala kello 19.30 kello on nyt 18.33. Ilta joutaa pikkuhiljaa.

Huomenna otan pyöräni varastosta käyttööni jos alkaisi jo polkemaan kaupoille, tulee siitä noin 8-10 kilometriä sivu. Kyllä sen jaksaa polkea siihen mallia olen polkenut pitempiä matkojakin. Kevyesti poljen tommoiset matkat pääsee kaupoille silloin kun haluaa. Tarvitsen glukosaminia tyypin 2 kollagenia sekä testo maxia. On ne tuotteet hyväksi terveydelleni.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...