Täytyy yrittää saada mobiili toimimaan pankin sivu auki, se olisi tärkeä pankin asioissa. Täytyyhän se aueta pankin sivulla. Katsotaan kaverin kanssa jos saamme sen toimimaan. Nyt syömään alkaa ruoka juuri olemaan kohta keittoa tulee. Oli joku juures keitto makoisa se oli muttei täyttävä. Söin lautasellisen sitä raejuustolla hyvää oli se sain proteiineja siitä.
Ison lautasellisen söin keittoa raejuustolla. Lähden huomenna ajelemaan kylille päin jos vaan on kelit sulat ja lämmintä. Lämpöä jos riittää silloin lähden polkemaan pyörällä kylille.. Ei täältä ole kun 5-7 kilometriä kylälle ei se ole pitkä matka.
Kenenhän toi toinen pyörä on jos lähtisi sillä joku mukaani pyöräilemään. Voisi käydä vaikka pitsalla tai kunnon pihvillä pitserialla.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti