Pitäisi se rotta hukkua paskaiseen Keravan jokeen mihin makukin joutui kuulemma. Siihen paska liejuun saisi rotat joutaa. Minä en niihin kavereihin käsiäni likaa se on muiden hommia. Kumma vaan että rotta H.K. vielä tolpillaan kulkee kylillä. Luulin että se olisi poistettu markkinoilta, niin paljon se on paskaa tehnyt.
No karman laki yleensä tommoisia koskettaa jossain vaiheessa. Saisi tätäkin tyyppiä karma koskettaa, miksihän ei tapahdu sille jo jotain. Joku sanoo että pitää anteeksi antaa se ei pidä paikkaansa minä ehkä antaisin mutta JUMALA ei anna. Puhutaan että JUMALA on pitkämielinen ja anteeksi antava. Ehkä näin on taivaanisän puolelta. Mutta minä en anna anteeksi minulle paskaa tehneille.
Paskainen loppu jatkossa on yleensä minulle paskaa tehneille. Kuka kuolee mitenkin, sairastuu pahoin ja poistuu maanpäältä vittumaisella tavalla.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti