lauantai 21. maaliskuuta 2026

Puolen tunnin päästä on iltapala nälkä jo onkin minulla. Huomenna jos jaksaisi lähteä pyörällä kaupalle.

 Aika kovaa tekstiä heitin hoitajalle mutta sanontoja ne vaan ovat. Olen kokenut niin paljon paskaa matkan varrella, että tulee minultakin takaisin samanlaista. Luulisi että henkilökunta on tottuneet siihen että saavat sanomista tekemisistään. Paskaa kun tekee samanlaista saa vastaansa.

Nyt alan lähtemään ruokalaan kohta onkin iltapala. Puoli tuntia vielä siihen  on aikaa, tulee teetä leipää leikkeleitä. Nälkä jo onkin minulla siksi odotan ruokaa. Toivotaan ettei hoitaja ottanut puheitani liian raskaasti.

Minua on kohdeltu niin rankasti siksi panen samalla lailla takaisin. Olen saanut ottaa niin paljon pahuutta vastaan. No nyt on iltapala ja lääkkeet otettu, iltapala kyllä menee mutta iltalääkkeet pitää saada lopetettavaksi.

Olen ottanut puheeksi lääkkeet ja edunvalvonnan pitää ne saada nurin ennen kun niitä saadaan päälle. Voihan ne yrittää saada edunvalvontaa minulle, minkä kyllä estän kaikella tavalla. On minulla ollut edunvalvonta huijaamalla laittoivat sen minulle. Oli iso työ saada se lopetettavaksi  peloissaan muija sen purki paskat housussa varmaankin sillä oli. Vapisi muija edunvalvonnan konttorilla ja purki valvonnan.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...