Aika kovaa tekstiä heitin hoitajalle mutta sanontoja ne vaan ovat. Olen kokenut niin paljon paskaa matkan varrella, että tulee minultakin takaisin samanlaista. Luulisi että henkilökunta on tottuneet siihen että saavat sanomista tekemisistään. Paskaa kun tekee samanlaista saa vastaansa.
Nyt alan lähtemään ruokalaan kohta onkin iltapala. Puoli tuntia vielä siihen on aikaa, tulee teetä leipää leikkeleitä. Nälkä jo onkin minulla siksi odotan ruokaa. Toivotaan ettei hoitaja ottanut puheitani liian raskaasti.
Minua on kohdeltu niin rankasti siksi panen samalla lailla takaisin. Olen saanut ottaa niin paljon pahuutta vastaan. No nyt on iltapala ja lääkkeet otettu, iltapala kyllä menee mutta iltalääkkeet pitää saada lopetettavaksi.
Olen ottanut puheeksi lääkkeet ja edunvalvonnan pitää ne saada nurin ennen kun niitä saadaan päälle. Voihan ne yrittää saada edunvalvontaa minulle, minkä kyllä estän kaikella tavalla. On minulla ollut edunvalvonta huijaamalla laittoivat sen minulle. Oli iso työ saada se lopetettavaksi peloissaan muija sen purki paskat housussa varmaankin sillä oli. Vapisi muija edunvalvonnan konttorilla ja purki valvonnan.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti