Lääkärit sanoivat ettei uusi eteisvärinä lääke siedä yhtään viinaa, ja se pitää uskoa en halua kuolla nuorena. Pitäähän se uskoa lääkäriä siinä lääkkeessä ja asiassa. Pauli lähetti viestiä edunvalvonnasta miten sen homman hoidan pois päiväjärjestyksestä.
Pitää tämä uusi osoite panna talteen uudeksi osoitteeksi että tulee posti tähän osoitteeseen. Postiin ainakin tieto uudesta tiedosta.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti