sunnuntai 22. maaliskuuta 2026

On vaan ryyppy otettu minulta viinapirun voittaneena. Jo uuden eteisvärinä lääkkeen vuoksi en ryyppyä viitsi ottaa.

 Lääkärit sanoivat ettei uusi eteisvärinä lääke siedä yhtään viinaa, ja se pitää uskoa en halua kuolla nuorena. Pitäähän se uskoa lääkäriä siinä lääkkeessä ja asiassa. Pauli lähetti viestiä edunvalvonnasta miten sen homman hoidan pois päiväjärjestyksestä.

Pitää tämä uusi osoite panna talteen uudeksi osoitteeksi että tulee posti tähän osoitteeseen. Postiin ainakin tieto uudesta tiedosta.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...