perjantai 27. maaliskuuta 2026

Otinkin pienet styypit pyörälläni pihallamme. Vähän huteraa oli pyöräilyni, talven jälkeen vapisevaa oli menoni. Mutta pystyssä kumminkin pysyin hyvin.

 Otan pihapiirissä pientä styypiä, että saan tuntumaa taas pyöräilyyn. Huteraa pyöräily oli taas alkuun, vapisevaa ja outoa. Mutta saan taas pian tuntuman pyörääni, pikku hiljaa sillä tottuu ajamaan.

Ajelen tuossa pihapiirissä alkuun että tuntuman taas saan pyöräilyyn. En uskalla lähteä isolle tielle heti alkuun ajelemaan. On siellä sen verran liikennettä että voi siellä olla vaarallista ajalla.

Kyllä sitä tekisi kaupalla mieli käydä, on se vaan niin kallista taksilla mennä. Makaroni kana hömpötystä taitaa vielä olla, ellei kaveri syönyt eilen kaikkea.  Suklaata ja karkkia tekisi mieli sekä muuta herkkua.

Katsotaan nyt huomenna jos keli on hyvä ja fiilis semmoinen että kaupalle jaksan mennä. Olisi nyt toinen pyörä jollain voisin tarjota pitsan jollekin .

Tulikin iso kaveri juuri äsken ovelleni hakemaan syömään. Kana hömpötystäni ettei se mene pahaksi on talossa kasvis ruoka. Voinhan syödä sitäkin kanaa maistuu sekin minulle ja miksei kasvis ruokakin.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...