Saan illasta kuulemma vatsantoiminta lääkkeen Pegorionin, yritän saada sen jo alku illasta että se auttaa aamulla. Tarvitsen Pegorionia jatkuvasti se pitää vatsani toiminnassa. Lupasivat hoitajat sen jo illasta minulle, missä lie se liikkuu. Saisin sen illasta ja aamusta silloin se alkaisi auttamaan.
Odotan nyt Pegorionia illasta pitäähän minun saada vatsani toimimaan. Haen jotain muutakin vatsan toiminta lääkettä apteekista. Jos nyt pääsisin pyörälläni kaupoille, tekisi se hyvää polkea jaloille ja koko kropalle.
Kyllä liikunta tekisi minulle todella hyvää kokonaisvaltainen liikunta saisin kroppani liikkeelle. Yritän nyt saada kahta pussia pegorion tuotetta että vatsani toimisi paremmin. Aamusta oli vatsani pahoin jumissa pitkään tein työtä että sain sen toimimaan.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti