Kysyn vielä kaverilta mobiilin laittoa puhelimeeni. Olisihan se hyvä saada pankin sivu puhelimeeni. Saisi käyttää mobiilia pankin sivua. Maksuissa ym. toimissani olisi pankin sivu erittäin tärkeä minulle. Pääsisin makselemaan laskuja ja muitakin tekemään pankin sivuilta.
Kaverini oli Keravalla pari päivää kysyin yhdestä rotasta jos tulee sitä vastaan. Kyselee 8 tonniani minkä on kuulemma minulle velkaa. Maksaisi edes osan veloistaan, tunnustus olisi minulle tärkeämpi.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti