Pääsisin töihin taloomme olisin valmis töihin, pientä palkkaakin jos saisin. Vertona hygieniapassin omaamana. Kun nyt pääsisin johonkin taloon missä näitä taitoja voisin käyttää hyväkseni. Nyt lähden B-talolle iltapalalle alkaa se kohta vartin päästä.
Haluan semmoiseen duuniin missä vertona voisin toimia ja hygienia passista olisi hyötyä. Hommasin ne vantaan sininauhan sahatien talossamme. Ehkä niistä on hyötyäkin hommissani monissa paikoissa. Olisin jäänyt varmaan sininauhan sahatien taloomme mutta kun alkoivat varastamaan minultakin kaikkea, ei kiinnostanut enää se talo ja talon touhut. Tykkään äksönistä siksi sahatiellä viihdyin lanssia karhuryhmää kävi talossamme jatkuvasti. Sairastuin vaan pahoin siellä sydäntä myöten.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti