On ollut pitkään lihas nivel kivet minulla ja nykyään huippaakin minua välillä. Olen kyllä alkanut tekemään hauiskääntöjä käsipainoilla ne ovat helpottaneet oloani. 4-6 sarjaa päivässä teen niin pitkiä sarjoja kun pystyn tekemään. Tekee jumpat pahuksen hyvää minulle, kun nyt pystyisin tekemään etunojapunnerruksia ja lankutuksia nekin tekisi hyvää.
Kohta tuleekin taas ruokaa iltapalan muodossa, onkin usein ruoka meillä ei pääse nälkä täällä tulemaan. Nyt vedän hauiskääntöjä ja kahvakuulaa parit sarjat, etunojapunnerruksia en saa tehtyä jätän ne huomiseen. Lihas nivel kipuni ovat niin pahuksen kipeät. Otin iltapäivästä yhden Pamoli särkylääkkeen, jos ne auttaisivat kipuihin.
Olen alkanut viihtymään tässä talossa hyvin, työt eivät rasita eivätkä muukaan toiminta. Aika leppoisaa toimintaa täällä on ikäni puolesta helppoa elämää. Huomenna pääsen taas kaupoille ostoksille herkkuja ostelemaan. Kauppapäivä on tiistai ja keskiviikko minulla on yleensä keskiviikko. Ostan makaroni hömpötystä, makaronia jauhelihaa sipulia mausteita. On makaroni hömpötys helppo ruoka yksinkertainen tehdä ja ihan maistuvainen.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti