Pyhän hengen kosketuksessa menemme tätäkin päivää. Olen pyhän hengen nimessä saanut tänään kulkea. Ja se on antanut hyvän voinnin minulle ja fiilikset ovat korkealla. Niveleni ovat vaan kipeät olleet pitkään mutta muuten on vointi ollut hyvä. Henkinen kunto on ollut hyvä ja siunattu elämä.
Olen saanut maksettua laskuja paljon mikä on hyvä, ei paina laskut kun olen ne hoitanut. Kyllä laskut pitää maksella muuten tulee ongelmia niistä. Kun maksaa laskuja henkinen ja fyysinen puoli pelaa paremmin. Kun henkilökunta kumminkin tietää että on laskuja minulla maksussa paljon.
Maksoin parina päivänä laskujani isoja summia. Tunnin päästä on iltapala onkin hiukan nälkä jo minulla. Saa leipää ja leikkeleitä juomaa ja muutakin. Otan niin monta leipää kun mahdollista että saan vatsani täyteen. Kävi pappi tänään talossamme kanttorin kanssa laulettiin ja oli ehtoollinen ketkä sen halusivat.
Minä en kenenkään verta juo en usko että JEESUKSEN VERI ketään pelastaisi. Onhan se vertaiskuvannollista. Mutta minä näen ihan punaista että jumalan poika kituisi niin kovasti.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti