Huomenna täytyykin lähteä pyöräilemään kylille. Oli ruokana siskonmakkarakeitto se oli hyvää ja täyttävää. Katson nyt käynkö syömässä huomenna pitseriassa tai ravintolassa. Kaverini soitti äsken oli se jonkun naisen luona, toisilla naisia riittää tosilla ei. Minulle ei vaan naisia siunaannu en tiedä miksei, naiset eivät vaan tunnu minusta välittävän.
Rahani ovat menneet aika vähiin latasin tänään taas paketin puhelimeen. Timppa ja Henkka ovat minulle molemmat velkaa jonkun verran. Tarjosin kyllä pojille kaljaa ja ruokaa olisi se mukava saada takaisin niiltä ne.
On fiilikseni paremmat oloni on hyvä vaikka kivut ovatkin nivelissä kovat. Saan kuudelta särkylääkkeen on siihen puolituntia aikaa, auttaa särkylääke minua vähän. Luuloa on se enemmänkin särky, uskon asioita koko asia. Mutta otetaan nyt lääke jos se auttaa jonkun verran.
Pitäisi Harri Kangasmäeltä Keravalta saada ohi vetämänsä rahani pois. Monta tonnia se veti ohi minulta. Rotta mikä rotta ja saisi sillä olla rotan loppu. Muitakin Keravan kolleja saisi poistua alempaan helvettiin. Järjestettiin minulle niin paha hupi tuomio Keravalla. Lukekaa miten minut on yritetty polttaa elävältä monta kertaa monessa paikassa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti