Nostin rahaa pankkiautomaatilta jäi vielä jonkun verran pankkiin rahaa minulle. On vielä rahaa jonkun verran minulla käteistä ja pankissa. Oli sieltä mennyt paljon sitä johonkin en tiedä mihin.
Luulin pankissa olevan enemmän rahaa mutta johonkin sitä oli mennyt pankista. Täytyy katsoa tilit mihin oli pankista rahaani mennyt. Täytyyhän sitä olla tietoinen rahani menoista. Minusta oli mennyt noin 1600 euroa johonkin sitä. Näin näytti tilitietoni se on iso summa, täytyy vielä katsoa tarkempaa mihin on mennyt rahaani.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti