tiistai 7. huhtikuuta 2026

Kävi mies hoitaja minua hakemassa kaupoille. Menimme autolla kylän kauppaan, kävin ensiksi pankkiautomaatille.

Nostin rahaa pankkiautomaatilta jäi vielä jonkun verran pankkiin rahaa minulle. On vielä rahaa jonkun verran minulla käteistä ja pankissa. Oli sieltä mennyt paljon sitä johonkin en tiedä mihin.

Luulin pankissa olevan enemmän rahaa mutta  johonkin sitä oli mennyt pankista. Täytyy katsoa tilit mihin oli pankista rahaani mennyt. Täytyyhän sitä olla tietoinen rahani menoista. Minusta oli mennyt noin 1600 euroa johonkin sitä. Näin näytti tilitietoni se on iso summa, täytyy vielä katsoa tarkempaa mihin on mennyt rahaani.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...