On se pahuksen viinapiru päästäni kuollut kokonaan, ei vaan tee mieli viinaa yhtään. Rahaakin olisi ja juoppo kavereita muttei yhtään tee mieli ryypätä. Kyllä raitis elämä vie voiton, raittius on elämän suola. Kondikseni on parempi raittiina vaikka nivelet särkevätkin, mutta pää pelaa selvänä paremmin.
Olen ollut jo kuukausia raittiina jo uuden sydänlääkkeeni takia, se kun ei kestä kuulemma yhtään viinaa. Harmittaa vaan kun tililtäni on ulosotettu iso summa ilman minun lupaani. Yli 1600 euroa lähtenyt rahaa ilman minun lupaani. Ei minusta saisi ulosotto tehdä tommoista vaan pitäisi ilmoittaa ulosotosta minulle.
Tulee uutisista jenkkien sodasta ulkomailla katsotaan nyt alkaako sota ja pelote jatkuu.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti