Käy aika pitkäksi kun ei ole mitään aksonia minulla täällä landella. Kaipaan toimintaa mitä olen kyllä elämässäni saanutkin aika paljon. Olen alkanut nukkumaan paremmin täällä hoivakodissa. Nukun aamuun asti nykyään melkein joka aamu.
Olen vaan jotenkin liian pienillä kierroksilla entiseen verrattuna. Polvi ja nivel kipuni ovat olleet pahoja särkee jaloista selkään asti.
Nyt laitan koneeni kiinni ja alan nukkumaan ajoissa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti