lauantai 4. huhtikuuta 2026

Heräten aamusta aamupalalle. Vielä nukkumaan heräten kello 11 ruokailuun lihapullat muusilla oli ruokana.

 Heräsin yöllä pari kertaa mutta nukuin aamusta pitkään, polvi ja selkä olivat kipeitä pitkin yötä. Heräsin aamusta aamupalalle, mikä maistuikin. Nukahdin uudestaan aamulla heräten ruokailuun, lihapullat olivat ruokana sekä muussi ja perunasalaatti.

Oli hyvä ruoka, kävin suihkussa kun vaativat hoitajat sitä. Vaihdoin myös alusvaatteeni puhtaisiin, taas pärjään jonkun aikaa puhtaissa vehkeissä.

Kohta haen Pamol särkylääkkeen se auttaa jonkun aikaa särkyyn. Särkyni on nykyään jatkuvaa mikä on ikävää.

Tekisi mieli lähteä pyörällä kaupoille pyöräilemään, äkkiä tonne polkisi alta 10 kilometriä olisi matkaa kylille. Poljen muutenkin paljon kesät talvet yleensä.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...