Heräsin yöllä pari kertaa mutta nukuin aamusta pitkään, polvi ja selkä olivat kipeitä pitkin yötä. Heräsin aamusta aamupalalle, mikä maistuikin. Nukahdin uudestaan aamulla heräten ruokailuun, lihapullat olivat ruokana sekä muussi ja perunasalaatti.
Oli hyvä ruoka, kävin suihkussa kun vaativat hoitajat sitä. Vaihdoin myös alusvaatteeni puhtaisiin, taas pärjään jonkun aikaa puhtaissa vehkeissä.
Kohta haen Pamol särkylääkkeen se auttaa jonkun aikaa särkyyn. Särkyni on nykyään jatkuvaa mikä on ikävää.
Tekisi mieli lähteä pyörällä kaupoille pyöräilemään, äkkiä tonne polkisi alta 10 kilometriä olisi matkaa kylille. Poljen muutenkin paljon kesät talvet yleensä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti