Kohta lähden kakku kahville, on jonkun syntymäpäivät taas. Mukava kun saamme kakku kahvit taas, usein niitä tulee. Pitäisi vielä jaksella kaupoille pyöräillä ostamaan herkkuja. Tekisi mieli ruokaa ja herkkuja hakea kaupasta.
Meni laskuihin paljon rahaa äsken, makselimme laskuja useita äsken. Päivä menee omalla painollaan syntymäpäiviä viettäen kakkua ja kahvia taas saaden. Kaveri täytti 47 vuotta nuori kaveri se vielä on minuun verrattuna.
Tekisi mieli lähteä pyöräilemään kaupoille, mukava olisi polkea pyörällä kylille. On vaan hankala pitää ruokatavaroitani kylmässä kun ei ole jääkaappia meidän talossamme. Jäähtyy ruokatavarani kaapissani lämpöisessä. Toisen talomme keittiössä olisi jääkaappi muttei sinne saa tavaroitamme viedä.
Se on huono homma, en tiedä miksei saa toisen talomme keittiön jääkaappia käyttää. Ei minua kiinnosta karkit ja limut haluan syödä kunnon ruokaa mikä ei säily lämpöisessä. Menee ruoka äkkiä pahaksi keittiön lämmössä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti