Pankkiin olisi asioita mobiili pitäisi saada puhelimeen. Menen sitten pankkiin kun se on auki, kauppa varmaan on auki uskon niin. On huomenna pitkäperjantai eli on varmaan kaikki kiinni. Katsotaan nyt koska pääsen pyörällä kaupoille. Menen mieluummin pyörällä kaupoille ja asioille, pääsee rauhassa asioille.
Oli äsken iltapala leipää juustolla ja makkaralla teetä ja kahvia oli myös. Aamuun asti taas pärjää tällä ruualla. Olen alkanut nukkumaan paremmin aamuun asti. On täältä noin 6-8 kilometriä kaupoille eihän se kesällä ole matka eikä mikään.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti