torstai 30. huhtikuuta 2026

Oli 14.30 munkkeja ja simaa kahvin kera. Maistui ne hyvin ruokana tulee nakkeja ym.

Hyvät ruuat taas tulee meille, välipalalla oli simaa kahvia munkkeja. Ruokana tulee meille nakkeja ym. Herkkuja tulee jatkuvasti ja se sopii minulle, tykkään herkutella. Harmi kun on pyöräni satula hajalla on siitä puolet lohjennut pois. Täytyy yrittää huomenna kellarista etsiä ilmastointi teippiä ja sillä korjata satulaa. Luulen että saan teipattua satulan ilmastointi teipillä.

Täytyy  yrittää kaupungeilta etsiä liike mikä myy satuloita. Pyöräliike tai joku vastaava liike mistä pyörien osia saisi. Ei ole pyörän satula kallis pyöräliikkeessä olen ennenkin semmoisen ostanut. Mieluiten ostaisin uuden satulan kun teipillä teippaisin satulan. Ei siitä teipaten tule hyvää, siitä voi tarttua liima aineita housuihini.

Katsotaan nyt jos ja kun pääsen pyöräliikkeeseen yritän päästä ajoissa. Että saan taas ehjän satulan, katson nyt jos kellaristamme löytyisi romu pyörä mistä löytyisi ehjä satula.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...